Sunday, February 27

~BaHaGiakaH Aku,BiLa Die BaHaGia WaLauPun BkN DgN aku~



waaaa...statment yg pling aku suke....bahgiakah aku.bila die bahagia walaupun bkn dgn aku....statment org kciwe ngn cnte yg dolu2.....sedihhhh.....statment nie de ke kaitan ngn aku ek...mcm de mcm xde..huhu~pnuh ngn tnde tnye???????why this statmnet becoming????wuuuuuuuuu...

~Kita tidak boleh meneruskan kehidupan dengan sempurna sehinggakan kita melupakan kegagalan dankekecewaan masa silam.. Kadang kecewa itu penting untuk memulakan sesuatu kemenangan dan kadang juga kekecewaan itu memusnahkan segala harapan...
~Cinta hanya sebuah keindahan perasaan.. Kebahagiaan aku tidak semestinya dengan kamu.. Bila kamu tinggalkan aku, bila kita tidak lagi bersama tidak semestinya selamanya tiada bahagiaan pada aku.. Memang perit menghadapi kenyataan bila tiada jodoh antara kita.. Cuma aku perlukan sedikit masa untuk sembuh... 
~Dalam hatiku menangis, luka lama berdarah kembali.. Engkau pergi meninggalkan ku di sini kelemasan.. Kerana kau ku menangis.. Hanya kau yang mengerti sengsaranya ku di sini..
~ Binalah kebahagiaan itu dari kebahagiaan dia...carilah kegembiraan, dari kedukaan yang tlah dia berikan...usah menghukum perasaan..bersabarlah dengan dugaan..sesungguhnya ALLAH swt Maha Adil....KEBAHAGIAAN itu pasti anda temui....

BahaGiakaH Aku.BiLe Die Bahagia WalaupuN bkn dgn Aku??????????????

1 comment:

  1. congrats!!!bila nk sambung degree??sambung ktne nanti??aku kt uthm jumpa ngan mizan...die amik awam..

    ReplyDelete